Атестація

2. Порядок підвищення кваліфікації педагогічних інауково-педагогічних працівників (Постанова КМУ №800 від 21 серпня 2019 року)

3. Постанова Кабінету Міністрів України від 23.12.2015 № 1109 «Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників та порядку їх присвоєння».

4. Огляд нового Положення про атестацію педагогічних працівників

5. Вимоги до педагогічних працівників під час атестації

6. Перспективний план-графік атестації та підвищення кваліфікації викладачів та майстрів виробничого навчання Криворізького професійного гірничо-металургійного ліцею на 2024-2028рр.

7. Графік підвищення кваліфікації педагогічнихпрацівників КПГМЛ на 2023-2024н.р.

8. Наказ «Про склад атестаційної комісії та проведення атестації педагогічних працівників КПГМЛ у 2023-2024н.р.»



Творчі звіти педагогів за міжатестаційний період 
(2023-2024 н.р.)

Творчий звіт викладача фізики та астрономії Патерило Т.М.

______________________________________________________

Творчий звіт майстра виробничого начання Грінівецької Д.С.  


_________________________________________________

Творчий звіт майстра виробничого начання 

Цвинди С.М. 




Готуємося до атестації педпрацівників  

Вимоги до  методичної розробки  педагога.
 
                                                                        Муха Н.О.
    Встановлено, що педагогічне звання «вихователь-методист», «вчитель-методист», »викладач методист» присвоюють  педагогам освітніх  закладів, які здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами.(але це не може бути обмеженням для інших педагогів, які ще не мають відповідних педагогічних  категорій )
Мета методичної розробки - бажання автора поділитися педагогічним досвідом з колегами, як автор вирішує проблеми освітнього процесу в закладі освіти на рівні свого предмету, виробничого навчання.
Види методичних розробок:
1.Авторський посібник з теми, розділу, інтегрованого курсу, впровадження виробничої технології, нових інструментів та їх застосування на виробництві, удосконалення процесу виготовлення деталі,інструменту,додаткових пристроїв (елементи раціоналізаторства,винахідництва  педагога - майстра в\н  на виробничому навчанні.)
2.Розробки дидактичного формату щодо реалізації нових освітніх навчальних програм, курсів з різних предметів професійної (ПТ) освіти.
3. Посібники . Розробки ефективних (компетентнісно - орієнтованих ) уроків до нової навчальної програми предмету ,курсу .(навчання дорослого населення)
5.  Авторська програма гуртка, факультативу, інтегрованого курсу впровадження інноваційного підходу. (в межах додаткових годин освітньої програми ПТНЗ )
 6.  Авторська методика створення освітнього середовища педагога та учнів з предмету ,факультативу,гуртка інш.
 7Авторський педагогічний проект з проблем освітнього процесу та їх  вирішення.
8. Опис та процедура навчання і впровадження в освітній процес інноваційних навчальних та виробничих технологій.
9. Нові методичні підходи щодо виконання домашнього завдання засобами ІКТ, освітнього середовища з предмету.
10. Досвід обладнання навчальної аудиторії, майстерні, лабораторій навчальних тощо…
11. Нові підходи організації та проведення виробничого навчання.
·     12.   Цикл тренінгів для учнів з виробничого,теоретичного  навчання
·   13  Збірник лабораторно-практичних робіт  з виробничого навчання (з певної теми, тощо )
·       Різного роду інструкції до виконання лабораторних, практичних робіт
                      Увага! 
13 . Розробка одного уроку – виключити .  
Супровідні документи:
Подання на ім'я директора НМЦ ПТО від ПТНЗ про розгляд метдичної розробки на НМР з причини чергової атестації.
1.Витяг з протоколу засідання методичної комісії, ради ,об’єднання
2.Рецензія керівника,викладача – методиста,голови метод. обєднання,методиста,викладача іншого навчального закладу.
3. Маркетинг методичний . НМЦ ПТО. (просування м.р. на ринок методичних досягнень на затвердження в ІМЗО, МОН.

Вимоги до м . розробки  (врахувати додаткові години освітньої програми ПТНЗ  )
-    Мати відповідний досвід з проблеми яку викладач,  майстерв/н вирішує.
-    Не допускати плагіату.
-     Глосарій використаних чи розроблених термінів до відповідної теми .
- Відповідність нормативно-правовим документам; підготовка м.р. в межах  педагогічного законодавства. (ДСПТО,ДСБПЗСО, освітні програми навчального закладу, навчальні програми предметів,курсів,факультативів)
-     Актуальність та перспективність
Освітня проблема (яку викладач  виявив під час освітнього процесу, маєте підвищити свій рівень щоб її вирішити та  досягти результату) 
 ( завдання на яке має запит освітнього процесу ПТНЗ, дуальна освіта) можливість практичного використання іншими педагогами (навчальна програма, факультатив тощо)
-    Дослідницький рівень. Проблема розглядається в контексті останніх науково - методичних досліджень ,наявності досвіду інших педагогів .(елементи тестування, моніторинги якості, анкетування з проблеми )
-    Новизна – внесення нових ідей, нове бачення застосування інноваційних педагогічних та виробничих  технологій, авторські моделі підвищення якості освітнього процесу на власних уроках,виробнчому навчанні,
-     Практичне застосування на основі аналізу та узагальнень, сфомульовані пропозиції щодо застосування пропонованих  новацій (додати алгоритм, інструкцію, моделі, структуру,таблиці,схеми,   тощо)
-      Грамотність,відповідність віковим категоріям учнів,естетичне оформлення.
-    Мають бути описані умови, середовище (схематично) в яких проводив педагог власне педагогічне дослідження ( сайт, блог,  база ІКТ, учнівські ІКТ, інструменти майстерня, віртуальні лабораторії, музеї, технічні виставки різного рівня  , тощо)
-        Текст  має бути написаний українською мовою
-      Результативність і дієвість : суттєві позитвні зрушенняв навчальних досягненнях учнів,їх діяльності,набутті компетентностей- предметних наскрізних.

                                    Структурні елементи методичної розробки.
Титульна сторінка. МОН, Назва ПТНЗ, тема м.р. ПІБ автора, (фах ,категорія,звання,рік підготовки, , населений  пункт)
Вступ . Мета розробки: актуальність, затребуваність в освітньому просторі вирішення  проблеми, основні завдання. На  кого орієнтована.
Основна частина. (в основній частині мають бути враховані вимоги до написання м.р.)
 - Місце досліджуваної проблеми в науково - методичному контексті, освітній програмі  закладу (конкретного ПТНЗ). Вивчено та охарактеризовано  наукову літературу, досвід інших педагогів з даної проблеми. Опис діяльності автора за алгоритмом, планом…Суть проведеної роботи, діяльність, результати. Наявність підсумків досліджень та їх досягнень. 
- Додатки що підтверджують позитивні результати. Практична цінність  для інших педагогів.
Висновки . На прикладах підтвердити  значення авторської м. розробки для освітнього закладу. (підсумкові анкети,тести,аналізи порівняльні на початку експерименту, проекту  та  під час підсумків діяльності.)
Примітка . Обсяг роботи (10-20 аркушів ф А-4, шр.14, інтерв.1.5)
-         Прохання використовувати методичну та іншу літературу випуск після 2000р.


    
 

                   
 

  








Немає коментарів:

Дописати коментар