4. Огляд нового Положення про атестацію педагогічних працівників
5. Вимоги до педагогічних працівників під час атестації
7. Графік підвищення кваліфікації педагогічних працівників КПГМЛ на 2024-2025н.р.

10. Графік роботи атестаційної комісії КПГМЛ на2024-2025н.р.
11. План роботи атестаційної комісії КПГМЛ на2024-2025н.р.
12. Список педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації у 2025р.
13. Список педагогічних працівників, які атестуються позачергово
у 2025р.
Творчі звіти педагогів за міжатестаційний період
(2024-2025н.р.)
Творчі звіти педагогів за міжатестаційний період (2023-2024н.р.)
Творчі звіти педагогів за міжатестаційний період
Творчий звіт викладача української мови та літератури Петрової О.Ю.
Творчий звіт викладача фізичної культури Мараховського Ю.П.
Творчий звіт викладача фізики та астрономії Патерило Т.М.
_____________________________________________________
Творчий звіт викладача професійно-теоретичної підготовки Передерія С.П.
Творчий звіт викладача професійно-теоретичної підготовки Антипенок О.М.
Творчий звіт викладача суспільних дисциплін Касілова А.О.
Цвинди С.М.
_______________________________________________________
Творчий звіт майстра виробничого начання
Бухманської Н.В.
Готуємося до атестації педпрацівників
Вимоги до методичної розробки педагога.
Муха Н.О.
Встановлено, що педагогічне звання «вихователь-методист», «вчитель-методист», »викладач методист» присвоюють педагогам освітніх закладів, які здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами.(але це не може бути обмеженням для інших педагогів, які ще не мають відповідних педагогічних категорій )
Мета методичної розробки - бажання автора поділитися педагогічним досвідом з колегами, як автор вирішує проблеми освітнього процесу в закладі освіти на рівні свого предмету, виробничого навчання.
Види методичних розробок:
1.Авторський посібник з теми, розділу, інтегрованого курсу, впровадження виробничої технології, нових інструментів та їх застосування на виробництві, удосконалення процесу виготовлення деталі,інструменту,додаткових пристроїв (елементи раціоналізаторства,винахідництва педагога - майстра в\н на виробничому навчанні.)
2.Розробки дидактичного формату щодо реалізації нових освітніх навчальних програм, курсів з різних предметів професійної (ПТ) освіти.
3. Посібники . Розробки ефективних (компетентнісно - орієнтованих ) уроків до нової навчальної програми предмету ,курсу .(навчання дорослого населення)
5. Авторська програма гуртка, факультативу, інтегрованого курсу впровадження інноваційного підходу. (в межах додаткових годин освітньої програми ПТНЗ )
6. Авторська методика створення освітнього середовища педагога та учнів з предмету ,факультативу,гуртка інш.
7. Авторський педагогічний проект з проблем освітнього процесу та їх вирішення.
8. Опис та процедура навчання і впровадження в освітній процес інноваційних навчальних та виробничих технологій.
9. Нові методичні підходи щодо виконання домашнього завдання засобами ІКТ, освітнього середовища з предмету.
10. Досвід обладнання навчальної аудиторії, майстерні, лабораторій навчальних тощо…
11. Нові підходи організації та проведення виробничого навчання.
Увага!
· 12. Цикл тренінгів для учнів з виробничого,теоретичного навчання
· 13 Збірник лабораторно-практичних робіт з виробничого навчання (з певної теми, тощо )
· Різного роду інструкції до виконання лабораторних, практичних робітУвага!
13 . Розробка одного уроку – виключити .
Супровідні документи:
Подання на ім'я директора НМЦ ПТО від ПТНЗ про розгляд метдичної розробки на НМР з причини чергової атестації.
Подання на ім'я директора НМЦ ПТО від ПТНЗ про розгляд метдичної розробки на НМР з причини чергової атестації.
1.Витяг з протоколу засідання методичної комісії, ради ,об’єднання
2.Рецензія керівника,викладача – методиста,голови метод. об’єднання,методиста,викладача іншого навчального закладу.
3. Маркетинг методичний . НМЦ ПТО. (просування м.р. на ринок методичних досягнень на затвердження в ІМЗО, МОН.
Вимоги до м . розробки (врахувати додаткові години освітньої програми ПТНЗ )
- Мати відповідний досвід з проблеми яку викладач, майстерв/н вирішує.
- Не допускати плагіату.
- Глосарій використаних чи розроблених термінів до відповідної теми .
- Відповідність нормативно-правовим документам; підготовка м.р. в межах педагогічного законодавства. (ДСПТО,ДСБПЗСО, освітні програми навчального закладу, навчальні програми предметів,курсів,факультативів)
- Актуальність та перспективність
Освітня проблема (яку викладач виявив під час освітнього процесу, маєте підвищити свій рівень щоб її вирішити та досягти результату)
( завдання на яке має запит освітнього процесу ПТНЗ, дуальна освіта) можливість практичного використання іншими педагогами (навчальна програма, факультатив тощо)
- Дослідницький рівень. Проблема розглядається в контексті останніх науково - методичних досліджень ,наявності досвіду інших педагогів .(елементи тестування, моніторинги якості, анкетування з проблеми )
- Новизна – внесення нових ідей, нове бачення застосування інноваційних педагогічних та виробничих технологій, авторські моделі підвищення якості освітнього процесу на власних уроках,виробнчому навчанні,
- Практичне застосування на основі аналізу та узагальнень, сфомульовані пропозиції щодо застосування пропонованих новацій (додати алгоритм, інструкцію, моделі, структуру,таблиці,схеми, тощо)
- Грамотність,відповідність віковим категоріям учнів,естетичне оформлення.
- Мають бути описані умови, середовище (схематично) в яких проводив педагог власне педагогічне дослідження ( сайт, блог, база ІКТ, учнівські ІКТ, інструменти майстерня, віртуальні лабораторії, музеї, технічні виставки різного рівня , тощо)
- Текст має бути написаний українською мовою
- Результативність і дієвість : суттєві позитвні зрушенняв навчальних досягненнях учнів,їх діяльності,набутті компетентностей- предметних наскрізних.
Структурні елементи методичної розробки.
Титульна сторінка. МОН, Назва ПТНЗ, тема м.р. ПІБ автора, (фах ,категорія,звання,рік підготовки, , населений пункт)
Вступ . Мета розробки: актуальність, затребуваність в освітньому просторі вирішення проблеми, основні завдання. На кого орієнтована.
Основна частина. (в основній частині мають бути враховані вимоги до написання м.р.)
- Місце досліджуваної проблеми в науково - методичному контексті, освітній програмі закладу (конкретного ПТНЗ). Вивчено та охарактеризовано наукову літературу, досвід інших педагогів з даної проблеми. Опис діяльності автора за алгоритмом, планом…Суть проведеної роботи, діяльність, результати. Наявність підсумків досліджень та їх досягнень.
- Додатки що підтверджують позитивні результати. Практична цінність для інших педагогів.
- Додатки що підтверджують позитивні результати. Практична цінність для інших педагогів.
Висновки . На прикладах підтвердити значення авторської м. розробки для освітнього закладу. (підсумкові анкети,тести,аналізи порівняльні на початку експерименту, проекту та під час підсумків діяльності.)
Примітка . Обсяг роботи (10-20 аркушів ф А-4, шр.14, інтерв.1.5)
- Прохання використовувати методичну та іншу літературу випуск після 2000р.
Немає коментарів:
Дописати коментар