Науково-методичний супровід

Якщо об’єднуються слабкі, то вони стають сильними. Якщо об’єднуються сильні, то вони стають непереможними. 
                                                   Гегель
_______________________________________________________________





МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ


     МЕТОДИЧНА РОБОТАодин із важелів управління освітнім процесом, який спрямований на формування професійної компетентності, збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу, вироблення інноваційного стилю діяльності, підготовки викладачів, майстрів в/н до пошукової діяльності, роботи в нових у мовах, а також є тією рушійною силою, яка потребує постійного оновлення знань педагогів, спонукає їх до самоосвіти і самовдосконалення. 
      Планування методичної роботи базується на основі діагностики, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогічних працівників, їхніх потреб та пропозицій. Моделювання динамічної структури, змісту й форм методичної роботи відбувається з урахуванням результатів аналізу, освітніх потреб суспільства, індивідуальної траєкторії професійного зростання кожного педагога.

     



 «Педагогічне діагностування, як запорука забезпечення якісної організації та планування методичної роботи в ЗП(ПТ)О»

3. Діагностична анкета длявизначення стану методичної підготовки вчителя. 

4. Діагностична карта педагога.








Немає коментарів:

Дописати коментар