Якщо об’єднуються слабкі, то вони стають сильними.
Якщо об’єднуються сильні, то вони стають непереможними.
Гегель
_______________________________________________________________
МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ
МЕТОДИЧНА РОБОТА – один із важелів
управління освітнім процесом,
який спрямований на формування професійної
компетентності, збереження та розвиток творчого
потенціалу всього колективу, вироблення
інноваційного стилю діяльності, підготовки
викладачів, майстрів в/н до пошукової діяльності,
роботи в нових у мовах, а також є тією рушійною
силою, яка потребує постійного оновлення знань
педагогів, спонукає їх до самоосвіти і
самовдосконалення.
Планування методичної роботи базується на
основі діагностики, аналізу інформації про стан
професійної компетентності педагогічних
працівників, їхніх потреб та пропозицій.
Моделювання динамічної структури, змісту й
форм методичної роботи відбувається з урахуванням
результатів аналізу, освітніх потреб суспільства,
індивідуальної траєкторії професійного зростання кожного педагога.
Немає коментарів:
Дописати коментар