СТРУКТУРА РОБОТИ СПІЛЬНОТИ ПЕДАГОГІВ
НАД ПРОБЛЕМОЮ:
«Використання
технології розвитку критичного
мислення в освітньому процесі»
Наша
справа – вчити, вчитись і
самовдосконалюватись
і лиш тоді
знання
стануть здобутком вихованців.
Я.А.
Коменський
Мета діяльності спільноти
педагогів
Спрямування
методичної роботи на
реалізацію
творчого потенціалу педагогічних працівників.
Пошук
раціональних шляхів впровадження інноваційних навчально-виховних
технологій для формування та розвитку
конкурентноспроможної, критично мислячої
особистості.
|
Принципи діяльності спільноти педагогів
Діяльність
спільноти базується на
принципах
науковості, спостережливості, систематизації і послідовного зв’язку теорії з
практикою, аналізу, синтезу і узагальнення.
|
Склад спільноти педагогів
До
складу спільноти педагогів входять: досвідчені, творчі, ініціативні
педагоги, яких об’єднує спільна мета – впровадження у практику досягнень
педагогічної науки. Творча група педагогів акумулює певну інформацію педагогічних
досліджень з метою обміну досвідом роботи.
Склад спільноти:
- Методист
Вдовиченко М.М.
- Викладач
професійно-теоретичної підготовки вищої категорії Мараховська Н.С.
- Викладач
професійно-теоретичної підготовки вищої категорії Скорик С.І.
- Викладач
української мови та літератури вищої категорії Петрова О.Ю.
- Викладач
математики вищої категорії Дергунова Л.М.
- Викладач
біології вищої категорії Тротнер В.В.
- Викладач
фізики вищої категорії Патерило Т.М.
|
Схема роботи спільноти педагогів
І. Підготовчий
етап.
Ø Мотивація вибору проблеми освітнього процесу.
Ø Проходження дистанційного
курсу на платформі PROMETHEUS «Критичне мислення для освітян».
Ø Вивчення
науково-методичної літератури.
ІІ. Основний етап.
Тематична чистина.
Ø Сутність
критичного мислення. Завдання технології розвитку критичного мислення.
Ø Етапи
формування критичного мислення учнів у процесі навчання.
Ø «Розвиток критичного мислення
учнів як підґрунтя формування
спрямованості особистості на саморозвиток та соціальну активність».
Ø
Методики, які допомагають
сформувати і розвинути критичне мислення.
Ø
Структура уроку – моделі за
методикою розвитку критичного мислення.
Ø
Особливості уроку, побудованого
з використанням технології формування критичного мислення.
Ø Порівняння
традиційного навчання і навчання з використанням технології критичного
мислення: переваги і недоліки. Круглий стіл.
Практикум.
Відпрацювання
теоретичного матеріалу.
Ø Розробка уроків з використанням
технологій критичного мислення з метою
розвитку творчих здібностей учнів на уроках та в позаурочний час.
Ø Психологічна підтримка
практикуму.
Ø Організація та проведення
методичних заходів на інтерактивній основі. З використанням технологій
критичного мислення (творчі конкурси,
виставки, семінари, захист методичних проектів тощо).
ІІІ.
Підсумковий етап.
Визначення результативності.
Ø Презентація результатів роботи
творчої групи по впровадженню технологій критичного мислення в НВП
Ø Підготовка
матеріалів для методичної пам'ятки «Сутність критичного мислення».
Ø Підбір
матеріалів для методичного бюлетеня «Поради вчителям, що використовують
методики формування критичного мислення на уроках».
Ø Підбір
матеріалів для методичної пам'ятки «Методики, які допомагають формувати
критичне мислення».
Ø Проведення уроків з використанням технології критичного мислення.
Ø
Підготовка рекомендацій з
досвіду роботи.
Ø Проведення підсумкової
науково-практичної конференції « Все нове – в практику роботи».
|
Немає коментарів:
Дописати коментар