Мислимо критично


СТРУКТУРА РОБОТИ СПІЛЬНОТИ ПЕДАГОГІВ
 НАД ПРОБЛЕМОЮ:

«Використання технології розвитку критичного
мислення в освітньому процесі»

Наша справа – вчити, вчитись і
самовдосконалюватись і лиш тоді
знання стануть здобутком вихованців.
Я.А. Коменський



Мета діяльності  спільноти
педагогів
Спрямування методичної роботи на
реалізацію творчого потенціалу педагогічних працівників.
Пошук раціональних шляхів впровадження інноваційних навчально-виховних технологій  для формування та розвитку конкурентноспроможної, критично мислячої  особистості.


Принципи діяльності спільноти   педагогів
Діяльність спільноти базується на
принципах науковості, спостережливості, систематизації і послідовного зв’язку теорії з практикою, аналізу, синтезу і узагальнення.
Склад спільноти педагогів

До складу спільноти педагогів входять: досвідчені, творчі, ініціативні педагоги, яких об’єднує спільна мета – впровадження у практику досягнень педагогічної науки. Творча група педагогів акумулює певну інформацію педагогічних досліджень з метою обміну досвідом роботи.
Склад спільноти:
-       Методист Вдовиченко М.М.
-       Викладач професійно-теоретичної підготовки вищої категорії Мараховська Н.С.
-       Викладач професійно-теоретичної підготовки вищої категорії Скорик С.І.
-       Викладач української мови та літератури вищої категорії Петрова О.Ю.
-       Викладач математики вищої категорії Дергунова Л.М.
-       Викладач біології вищої категорії Тротнер В.В.
-       Викладач фізики вищої категорії Патерило Т.М.


Схема роботи спільноти педагогів

І. Підготовчий етап.
Ø Мотивація вибору проблеми освітнього процесу.
Ø Проходження дистанційного курсу на платформі PROMETHEUS «Критичне мислення для освітян».
Ø Вивчення науково-методичної літератури.
ІІ. Основний етап.
Тематична чистина.
Ø Сутність критичного мислення. Завдання технології розвитку критичного мислення.
Ø Етапи формування критичного мислення учнів у процесі навчання.
Ø «Розвиток критичного мислення учнів  як підґрунтя формування спрямованості особистості на саморозвиток та соціальну активність».
Ø    Методики, які допомагають сформувати і розвинути критичне мислення.
Ø    Структура уроку – моделі за методикою розвитку критичного мислення.
Ø    Особливості уроку, побудованого з використанням технології формування критичного мислення.
Ø    Порівняння традиційного навчання і навчання з використанням технології критичного мислення: переваги і недоліки. Круглий стіл.                          
 Практикум.
Відпрацювання теоретичного матеріалу.
Ø Розробка уроків з використанням технологій критичного мислення  з метою розвитку творчих здібностей учнів на уроках та в позаурочний час.
Ø  Психологічна підтримка практикуму.
Ø Організація та проведення методичних заходів на інтерактивній основі. З використанням технологій критичного мислення  (творчі конкурси, виставки, семінари, захист методичних проектів тощо).
ІІІ. Підсумковий етап. 
 Визначення результативності.
Ø Презентація результатів роботи творчої групи по впровадженню технологій критичного мислення в НВП
Ø Підготовка матеріалів для методичної пам'ятки «Сутність критичного мислення».
Ø Підбір матеріалів для методичного бюлетеня «Поради вчителям, що використовують методики формування критичного мислення на уроках».
Ø Підбір матеріалів для методичної пам'ятки «Методики, які допомагають формувати критичне мислення».
Ø Проведення уроків з використанням технології критичного мислення.
Ø Підготовка рекомендацій з досвіду роботи.
Ø Проведення підсумкової науково-практичної конференції « Все нове – в практику роботи».



Немає коментарів:

Дописати коментар